Få tannrens med Airflow
til kun kr 650,-

For nye og eksisterende pasienter

bestill time

Airflow tannrens fjerner tannstein og misfarging fra tennene. Resultatet er renere tenner og et hvitere smil!

*Tilbudet varer til og med 31. juli

Grundig tannrens med Airflow

Hverdagslige ting som kaffe, juice og brus vil over tid misfarge tennene dine. Også røyk, snus og rødvin vil gradvis sette farge på tennene. Dessverre er ikke grundig tannpuss, bruk av tanntråd og munnskyll i seg selv alltid nok til å fjerne tannstein og belegg på tennene. Derfor anbefaler vi å gjennomføre en tannrens hos tannlegen omtrent en gang i året.

Kort ventetid

Få time når det måtte passe for deg! Våre klinikker har lange åpningstider og kort ventetid.

Behagelig

Lider du av tannlegeskrekk? Fortvil ikke, sammen finner vi gode løsninger for ditt behov.

Pasient i fokus

Fra øyeblikket du kommer inn, til det øyeblikket du forlater klinikken, skal du føle deg ivaretatt.

Fjerner overfladisk misfarging på tennene

Med Airflow tannrens rengjøres tennene ved at vi sprayer dem med en blanding av pulver tilsatt smaksstoff, trykkluft og vann. Dette gjør at vi kommer til på vanskelige steder mellom tennene, i groper og lignende. Med denne teknikken forsvinner både tannstein og det aller meste av overfladisk misfarging.

Airflow tannrens virker forebyggende på tannkjøttsykdommer og sykdom i tennene. Behandlingen er smertefri og uten behov for bedøvelse. Unn deg en tannrens i dag – for et sunnere smil!

Benytt deg av dette tilbudet

Klikk på «BESTILL TIME»-knappen og fortell oss når du ønsker behandling.

Det tilkommer ikke hygienetillegg. Prisen på tilbudet er det du betaler.