Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental

Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental ligger i hjertet av Tromsø sentrum. Vårt team har høy faglig kompetanse.
Vi kan tilby alt innen allmennpraksis, samt spesialisttjenester (kirurgi, implantat, tannregulering, protetikk).
Vi har et fokus på trygg og smertefri behandling

Stokke

Om oss

Oris Dental Stokke holder til i Torggata 6, i samme gate som Campus Helgeland og Biblioteket. Vi er tre tannleger, en tannpleier og tre tannhelsesekretærer. Alle gjør sitt aller ytterste for å levere så god behandling som mulig samt gi deg den beste service og omtanke.

Hos oss skal du alltid bli fornøyd. Vi kan tilby deg varige løsninger uten smerte og ubehag. Vi gir deg alltid kostnadsoverslag før vi starter behandlingen.

Du kan parkere gratis foran klinikken på de to P-plassene på høyre side.

Velkommen hos oss!

Kongeparken

Om oss

I lokalene våre finner du 5 velutstyrte og moderne behandlingsrom. Vi oppdaterer oss fortløpende på teknisk utstyr, og holder oss faglig oppdatert. Diagnostisk sikkerhet, dokumentasjon og god kvalitet er for oss nødvendige goder.

I god kvalitet ligger også god hygiene, og vi sender jevnlig sporeprøver til steriliseringskontrollen ved Rikshospitalet. Tannlege og tannpleier jobber i team, slik at den enkeltes kompetanseområde blir utnyttet optimalt. Vi vil at du som pasient skal føle deg godt ivaretatt.

Tannpleier gjør undersøkelser på lik linje med tannlegen, og har i tillegg spesialisert seg på tannkjøttsykdommer.

Harstad

Om oss

Vi holder til i lyse og topp moderne lokaler på Torget i Harstad.

Hos oss får du hjelp med alt fra den årlige tannsjekken og alt av ordinær tannbehandling til estetisk tannbehandling som skallfasetter, implantatbehandling, ulike typer tannproteser, perioutredning og behandling, kirurgi, CBCT røntgen og tannregulering for voksne.

Ved akutt behov tilstreber vi å gi deg hjelp på dagen.

Narvik

Om oss

Vår kompetanse omfatter blant annet generell tannbehandling som undersøkelser, forebyggende behandling, tannfylling, behandling av tannkjøttsykdommer og estetisk tannbehandling og implantatbehandling.

Vi søker kontinuerlig etter å utvikle vår faglige kompetanse, og bruker nye behandlingsmetoder og nytt utstyr der det er dokumentert å kunne bedre kvaliteten på behandlingen vi tilbyr.