Administrasjon

For å drifte, støtte og videreutvikle norges største tannhelsekjede,
kreves det også et team av fagfunksjoner som ikke kan behandle tenner;

Økonomi, HR, IT, Markedsføring, Drift, Byggeprosjekt, for å nevne noen av fagretningene.

Mange lurer på om vi sitter på et bakrom ute på klinikkene – og selv om du gjerne treffer oss der på diverse ærend for å støtte laget,
sogner vi til hovedkontoret vårt i Trondheim eller avdelingskontorene i Stavanger, Harstad, Oslo og Bergen.

Bli bedre kjent med noen av oss

  • Sara Aalberg

    HR Advisor

    Det beste ved jobben er at jeg har stor variasjon og får bidra til utvikling og kvalitet i en organisasjon som tenker utenfor boksen og samtidig har menneskene i fokus.

    Sara Aalberg – HR Advisor
  • Marte Haarberg

    Country Manager

    På få år gikk hun fra å jobbe som tannpleier til å ha ansvar for 82 klinikker og omtrent 1100 ansatte. Her forteller Marte Haarberg hva som har vært avgjørende for at hun i dag leder Norges største private tannhelsekjede.

    Marte Haarberg, Norgesleder i Oris Dental
  • Therese Nøst

    CMO – Chief Marketing Officer

    Det å skape en sterk merkevare med markedsaktiviteter som gjør tannhelse relevant og forståelig for alle, er noe som driver Therese Nøst. Det beste med jobben? Å forene fagkunnskap med kreativ markedsføring som engasjerer og gjør en forskjell.

    Therese Nøst, Chief Marketing Officer i Oris Dental

Bransjeutfordreren

Når man hører ordet “kjede” er det naturlig å assosiere det med gigantbedrifter der avstandene i organisasjonen er stor. Sånn er det ikke hos oss. Det tette samarbeidet mellom hovedkontorene, klinikkene og ledelsen er noe av det som gjør laget vårt unikt.
Skal vi utfordre det etablerte, er vi avhengige av tverrfaglige perspektiver.

Sammen forvalter vi blant annet verdiene;

På lag

Lagspill er kjernen i den interne kulturen vår – det er også det vi vinner på utad. Den unike bransjeposisjonen vår er et direkte resultat av nettopp det: Sterke felles verdier, kjærligheten vi deler for faget vårt og det at vi spiller på lag i alle ledd. Velger man å ta del i Oris Dental-familien, forplikter man seg samtidig til å spille hverandre gode. Hos oss tror vi på at ærlighet og god kommunikasjon er nøkkelen til suksess, noe vi omfavner helhjertet fra første dag på jobb.

Les mer

Lidenskap

Vi har nådd dit vi er i dag takket være lidenskap. Lidenskap for både faget, det å hjelpe andre og å utvikle oss selv. Menneskene er vår suksessfaktor, derfor er det viktig for oss med en kultur der vi deler begeistringen for små og store seiere, der vi heier på hverandre og der det føles trygt å være seg selv. I Oris Dental møter vi ulikheter med åpenhet og bruker dem til vår fordel.

Les mer

Dedikasjon

Pasientene våre stoler på oss med den viktige tannhelsen og smilet sitt. I Oris Dental tar vi det ansvaret på største alvor og svarer på tilliten med alt vi har av dedikasjon. Vi tror ikke på å gjøre ting halvveis, men tar fatt på hver eneste oppgave med samme iver. Når vi nevnes av pasienter eller andre i bransjen, vil vi at de skal snakke om oss som de som alltid strekker seg langt for å levere det lille ekstra.

Les mer

Smil

Utad har vi lovet å være klinikkene ingen trenger grue seg til å besøke, det samme gjelder internt; I Oris Dental skal ingen måtte grue seg til å møte på jobb. Klisjé eller ei – vi vet bedre enn de fleste at smil smitter. Dårlige dager er en del av et langt arbeidsliv, vi kommer ikke utenom et par av de også, men gjør så godt vi kan.

Les mer

Nysgjerrighet

I profesjonen vår blir man aldri helt utlært, derfor tar vi godt vare på og heier fram nysgjerrighet. Vi omfavner enhver mulighet til å lære og lære bort, fordi vi vet at det gagner hele organisasjonen. Når vi står overfor endringer er det naturlig å føle på ubehag. Heldigvis vet vi at vi alltid har gode kolleger å støtte oss på og at ingen spørsmål er dumme i Oris Dental. Tvert i mot gjør de oss i stand til å møte endring med nysgjerrighet framfor frykt.

Les mer

Utviklingsmuligheter

Vi vet at faglig utvikling er viktig for våre medarbeidere. Vi legger derfor til rette for at alle skal kunne utvikle seg og øke sin kunnskap i den rollen de har. Derfor oppfordrer vi våre medarbeidere til å delta på kurs og dele kunnskap i hverdagen. Utover egne spissede oppgaver, vil du ofte få jobbe i tverrfaglige team på større prosjekter. 

 

For å skape et trygt og godt arbeidsmiljø, som er et av grunnlagene for personlig utvikling, jobber vi aktivt med kultur. Delingskultur er viktig for oss – både i plenum og via interne kanaler. To ganger i året arrangeres det “back in business”, i tillegg feirer og samles vi løpende på diverse sosiale sammenkomster.