Bestill time

Airflow tannrens fjerner tannstein og misfarging fra tennene. Resultatet er renere tenner og et hvitere smil!

Grundig tannrens med Airflow

Hverdagslige ting som kaffe, juice og brus vil over tid misfarge tennene dine. Også røyk, snus og rødvin vil gradvis sette farge på tennene. Dessverre er ikke grundig tannpuss, bruk av tanntråd og munnskyll i seg selv alltid nok til å fjerne tannstein og belegg på tennene. Derfor anbefaler vi å gjennomføre en tannrens hos tannlegen omtrent en gang i året.

Fjerner overfladisk misfarging på tennene

Med Airflow tannrens rengjøres tennene ved at vi sprayer dem med en blanding av pulver tilsatt smaksstoff, trykkluft og vann. Dette gjør at vi kommer til også på vanskelige steder mellom tennene, i groper og lignende. Med denne teknikken forsvinner både tannstein og det aller meste av overfladisk misfarging. Airflow tannrens virker også forebyggende på tannkjøttsykdommer og sykdom i tennene.

Smertefri behandling for et sunnere smil

Behandlingen gjennomføres som regel i forbindelse med en tannsjekk og er en smertefri behandling. Tannlegene og tannpleierne ved Oris Dental har lang erfaring med Airflow, og vi benytter kun det beste og mest moderne utstyret til behandlingen.

Har du spørsmål om tannrens? Ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne.

Bestill tannrens i dag!

Ønsker du et enda hvitere resultat enn hva Airflow kan gi? Les om vår tannbleking for hjemmebruk!

Kort ventetid

Få time når det måtte passe for deg! Våre klinikker har lange åpningstider og kort ventetid.

Behagelig

Lider du av tannlegeskrekk? Fortvil ikke, sammen finner vi gode løsninger for ditt behov.

Pasient i fokus

Fra øyeblikket du kommer inn, til det øyeblikket du forlater klinikken, skal du føle deg ivaretatt.

Bestill tannlegetime for denne behandlingen

Klikk på «BESTILL TIME»-knappen og velg en klinikk som tilbyr denne behandlingen.

Se hvilke av våre klinikker som tilbyr denne behandlingen nederst på denne siden i kartet.

Bestill time

Klinikker som tilbyr denne behandlingen