Estetisk og funksjonell behandling

Airflow Tannrens Tannbleking hos tannlege Tannkrone Tannbro Skallfasetter

Airflow Tannrens

Med en Airflow tannrens fjernes tannstein og misfarging fra tennene. Resultatet er renere tenner og et hvitere smil!

Grundig tannrens med Airflow

Hverdagslige ting som kaffe, juice og brus vil over tid misfarge tennene dine. Også røyk, snus og rødvin vil gradvis sette farge på tennene. Dessverre er ikke grundig tannpuss, bruk av tanntråd og munnskyll i seg selv alltid nok til å fjerne tannstein og belegg på tennene. Derfor anbefaler vi å gjennomføre en tannrens hos tannlegen omtrent en gang i året.

Med Airflow tannrens rengjøres tennene ved at vi sprayer dem med en blanding av pulver tilsatt smaksstoff, trykkluft og vann. Airflow kommer til også på vanskelige steder som mellom tennene, i groper og lignende. Med denne teknikken forsvinner både tannstein og det aller meste av overfladisk misfarging. Airflow tannrens virker også forebyggende på tannkjøttsykdommer og sykdom i tennene.

Smertefri behandling for et sunnere smil

Behandling med Airflow gjennomføres som regel i forbindelse med en tannsjekk og er en smertefri behandling. Tannlegene og tannpleierne ved Oris Dental har lang erfaring med Airflow, og vi benytter kun det beste og mest moderne utstyret til behandlingen.

Har du spørsmål om Airflow? Ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne.

Bestill Airflow tannrens i dag!

Ønsker du et enda hvitere resultat enn hva Airflow kan gi? Les om vår tannbleking for hjemmebruk!