Forside
Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?
Auda, plutselig smerte eller skade på en tann? Book en akuttime så hjelper vi deg.


Tannbehandling på dine premisser
Som tannhelsepersonell har vi i oppdrag å ivareta den viktige munn- og tannhelsen din, noe som innebærer å sikre et tilbud det føles trygt, enkelt og komfortabelt å benytte seg av. I Oris Dental er det et ansvar vi tar på største alvor; Å lytte til deg, kontinuerlig evaluere oss selv, og hele tiden utvikle klinikkene våre for å møte deg på dine behov.
Dette sier pasientene våre om oss

På dine premisser
I Oris Dental anerkjenner vi at du som pasient også er kunden vår, derfor vil kundeservice være ryggraden i alt vi gjør. Selv om kvaliteten på behandlingene vi utfører er en selvsagt førsteprioritet, vet vi at oppfølgingen du får mellom besøk er minst like viktig for god munn- og tannhelse i det lange løp. Fra du hører om oss, til du besøker en klinikk, og fram til neste gang vi sees, er oppfølging på dine premisser et selvsagt mål.

Alltid oppdatert
Når ny teknologi eller behandlingsløsninger lanseres, evaluerer vi alltid hvordan disse potensielt kan komme deg som pasient til nytte. Dersom ekspertene i Oris Dental konkluderer med at en innovasjon er både trygg og fordelaktig, integrerer vi den raskt på våre klinikker. Hos oss kan du derfor være sikker på at du alltid har tilgang på bransjens tryggeste, mest effektive og moderne behandlingsalternativer.

Dedikerte eksperter
Våre dedikerte medarbeidere gjennomfører kontinuerlig kursing og videreutdannelse – både gjennom vårt eget Oris Academy og via anerkjente institusjoner nasjonalt og internasjonalt. Selv om vi naturligvis fokuserer mye på klinisk fag, har vi også mål om å være bransjeledende på alt fra pasient-kommunikasjon til arbeidsmiljø. Hos oss er det med andre ord ikke bare teknisk behandling som er i fokus, men også det mellommenneskelige. Vi vet at det å besøke tannlegen kan være en påkjenning for mange, derfor jobber vi målrettet med løsninger tilpasset behovet til hver enkelt pasient.

Premium behandling
Når vi bruker begrepet “premium behandling” snakker vi ikke bare om den tekniske kvaliteten på behandlingene hos oss, men kvaliteten på hele opplevelsen fra start til slutt. Alt fra hvordan klinikkene våre oppleves, føles og lukter, til hvordan vi tilrettelegger for at behandlingen du trenger skal passe best mulig inn i din hverdag.
Aktuelt
Vi mener at god delingskultur bidrar til en trygg, transparent og effektiv fremtid innen tannhelse.

Tannlege og tannpleier – hva er forskjellen?
Forskjellen mellom en tannpleier og tannlege er ikke alltid åpenlys for deg som pasient. Derfor har vi tatt en prat med tannlege Ulla og tannpleier Kine, for å forklare deg hvor skillet går.

Topp 10 om kjeveortopedi
Hva er forskjellen mellom en kjeveortoped og en reguleringstannlege? Gjør det vondt å få satt på regulering? Og hvor lenge må jeg gå med den? Vi har samlet de 10 mest stilte spørsmålene til kjeveortopeden. Kjeveortoped Kristin Sandvik gir deg svarene.

Tannkjøtt, sykdom og betennelse Q&A
Visste du at ved å unngå behandling av betennelse i tannkjøttet, risikerer du å miste tennene?

Premium tannbehandling og teknologi på dine premisser
Verdier som forplikter.

Når må jeg trekke en visdomstann?
Trekke en visdomstann? Visdomstenner forbindes ofte med smerter. Men er de alltid problematiske, og må de alltid fjernes?

Sykdom i tannkjøttet – én av to har det
Sykdom i tannkjøttet er vanligere enn mange tror; 50 % av nordmenn får det i løpet av livet, og mange vet det ikke selv. Går man med ubehandlet sykdom, kan man risikere å miste tennene.